Sownage Combo SOS Brigade

Forum für Spass und Inovative Möglichkeiten

StartseiteKalenderGalerieFAQSuchenMitgliederNutzergruppenAnmeldenLogin

Neues Thema eröffnen   Eine Antwort erstellenTeilen | 

SH: Season 2 E8

Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach unten 
Gehe zu Seite : Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter
AutorNachricht
Haruhi Suzimiya
Admin

Anzahl der Beiträge : 6801
Bewertungssystem : 91

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Do Jul 15, 2010 6:47 pm

Wake up, people: it’s time to get over the trash called “Haruhi Suzumiya”

This entry was posted on July 9, 2009 at 10:00 pm, and is filed under Analysis, Haruhi Suzumiya.

[url=http://m3.dasaku.net/wake-up-people-its-time-to-get-over-the-trash-called-haruhi-suzumiya/925/]CCY[/url] schrieb:
It’s done, finished, over. I don’t care how many more Endless Eight episodes they do or don’t produce; KyoAni’s thrown a sure deal away, looked a gift horse in the mouth, exploited their fans beyond the breaking point, and I’m not having any of it anymore.

I think, if we want to show KyoAni and Kadokawa that we’re not standing for this, that we have to do something about it more than just complaining. After all, so many naive fools are still watching the series, no matter how much they moan about it.

And so for this bandwagon, this is where I jump off. I urge you to do the same before other companies think they can get away with such cheap tactics, that offend the very nature of anime itself.

CCY schrieb:
Ugh. So glad I didn’t buy the actual DVDs or any actual merchandise. Kadokawa isn’t getting any of my hard-earned dollars anymore if they’re going to take advantage of us fans like this.

From now on, Haruhi is dead. Nietzsche would be proud.

Mein Kommentar dazu: Also ich finde so eine Reaktion von diesem Herren/Dame (Blogpost aus dem Jahr 2009) schon etwas übertrieben. So viel Hass wegen der Season 2 ist wohl eher gespielt wie ich meine. Aber aus welchem Grund? Nunja ich verstehe das leider sowieso nicht warum eine Season wie die Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) die im Grunde eine sehr gute Qualität aufweist und eine menge Entertainment bietet und ich würde sogar sagen ein kleinwenig spannender und lustiger ist als der Haruhi Film ( Ranked #2 Suzumiya Haruhi no Shoushitsu alias The Disappearance of Haruhi Suzumiya) so derart in den Schmutz gezogen wird finde ich ja sehr schlimm und bin für so etwas eher verständnislos weil ich es leider nicht so ganz verstehe... sorry.

Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://sosbrigaden.saveboard.com
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 16, 2010 1:32 am

Encyclopedia Dramatica The Melancholy of Haruhi Suzumiya

This page contains spoilers — Important plot secrets and/or conclusions may be revealed. For example,
HOLY SHIT HARUHI IS GOD OR SOME SHIT AND THE PURPLE HAIRED RETARDED FREAK IS AN ALIEN AND THE ONE WITH THE BIG TITS IS FROM TEH FUTURE AND THEY MUST KEEP HARUHI ENTERTAINED OR SHE'LL PWN US ALL OMG!!!1 Also the normal guy and the big breasted one were inside the purple haired retarded freaks apartment for 3 years, plus the characters are now over 500 years old BUT WHO CARES?!!!1

"Season 2 TROLL_rage":

Spoiler:

Also meines erachtens ist auch diese wie die obere ähm.. im oberen Threat das ich heut postete recht übertrieben. ED berichtete, und ich wollte es gerne hier mal eben vorführen was es da für irrsinnige Auswüchse gibt. Schlimm schlimm. Arme Season 2 und armes Endless Eight von den Fans to malträtiert.

"Season 2 ENDLESS EIGHT":

Qul: ED

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 16, 2010 2:15 am

MyAnimeList 2009 Endless Eight Drives Haruhi Fans to Destruction Forum

SOS! Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) »» . Bitte wer hier rein schaut in diesen Threat und alles sich so durch las ich bitte euch, SOS die Season 2 ist in Gefahr und hat in MAL eine Bewertung von über #2320 und in AniSearch die Anime-Daten-Bank einen Bewertungsrang von fast #1000
Trotz dass die Season 2 nicht schlechter ist als der Haruhi Film Suzumiya Haruhi no Shousitsu. Daher rufe ich eine Rettungsaktion für Endless Eight wie auch von der weiter führenden hochqualitativen Season 2 (2009) aus der Season 1. Die Season 2 und EE weinen gerade weil manche Leute so grausam zu ihnen sind, und daher bitte ich um einwenig Mitgefühl weil Kotokawa Shoten wie auch KyoAni (Kyoto Animation) hatten in die 2. Staffel Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) mit ganz viel Liebe produziert für die Haruhiisten und den Fans.

Hochachtungsvoll Haruhi Suzimiya

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 16, 2010 1:47 pm

MAJOR SPOILERS FROM NOVEL 4:

Spoiler:

Quelle: MAL Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) »» Shocking Discovery in Bamboo Leaf Rhapsody

Wow. auf diesem Bild sieht man im Hintergrund wirklich jemanden... stehen. oder bzw was weiss ich... hängen vielleicht. Man kann das leider schwer erkennen. Seltsam es war mir in der Episode Haruhi's Bambus Rhapsody gar nicht aufgefallen.. Ist das im Hintergrund was man sieht wirklich Kyon aus der Zukunft? Dann wäre das The Disappearance of Haruhi Suzumiya.. nicht?

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 16, 2010 3:05 pm

"LOLIKITEAN •
WE'RE FINALLY NOTDOTQ ANYMORE
for now, let's reminisce about a nostalgic future while standing in the hall
":

Lolikitean schrieb 2009 den Artikel
      So, Endless Eight is Unlimited Faggotry Works

Eine wichtige Frage die in mir in diesem Zusammenhang auftaucht.. bitte was ist tl;tr?

Weiters kommen in dieser Seite über Endless Eight auch immer wieder Nummer und Zeichen vor. Das ist etwas mystisch. So wie etwa oder und . Also 211, 217 und 221. Und dann ist da noch dieses tl;tr

Fagottry: Ich hatte mich im Internet mal schlau gemacht und heraus gefunden dass dieses WortFagottry keineswegs das Musikinstrument 'Fagott' im Zusammenhang mit Endless Eight meint. Sondern mit Fagottry ist wohl der Ausdruck wie 'schwul' gemeint. Daher bedeutet wohl diese englische Überschrift in Lolikitean's Artikel 'So, Endless Eight is Unlimited Faggotry Works' in die deutsche Sprach übersetzt wie folgt: Endless Eight ist eine unlimmitierte schwule Arbeit. In wie fern das nun gemeint ist, ob als Review oder die Herstellung durch Kyoto Animation von EE ist mir nicht so ganz im klaren weil weder Endless Eight noch die Leute aus KyoAni oder Kadokawa in irgendeiner weise schwul wären, und Endless Eight die Episoden selbst können nichts fühlen und daher nicht schwul oder tuntenhaft sein deren Handlung (Plot) von EE ich auch somit zu 100% ausschliessen kann.

Bliebe nur noch die Frage... bitte weiss jemand was tl;tr bedeuten könnte?

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 16, 2010 5:18 pm

Excitement level of Haruhi Suzumiya season 2 by Pyro_Metal

Das hier ist eine Statistik über die Season 2 im laufe der Zeit 2009. Ich denke mal dass diese Statistik wohl etwas manipuliert worden ist. Zuerst sieht man die Freude als die Season 2 begann.. und dann Endless Eight kann ein Level nicht plötzlich wie aus heiterem Himmel auf Null fallen bzw. ist vielleicht nur eine Lügenpropaganda auf die viele rein fallen.
Alleine wenn jemand so eine Statistik über diese Season 2 also Suzumiya no Yuuutsu ins Internet stellt zur anschauung muss wohl ein Idiot sein weil man durch solche Aktionen das Image der Season 2 zerstört. Schliesslich sind nicht alle der Meinung derer die solch' Unsinnigen Statistiken erstellen der nicht so ganz der Wahtheit ensprechen!

Source: MAL (Feeling on) Season 2

Spoiler:

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 16, 2010 5:39 pm

MyAnimeList Forum [Anime Information] Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) »» ...You've gotta be shitting me. (spoilers for Endless Eight. Don't click if you don't want to ruin the epicness /sarcasm)

Renza schrieb:
I wanna slap Kadokawa and Kyoani. I skipped to the end of the Endless Eight chapter in the novel. All he did was ask to do the homework together. That's it. Hahaha.... HAHAHAHAHA. OH MAN. Why, go through the pain of EIGHT REPEATING EPISODES when you can just have ONE OR TWO? Hooo man. Honestly I haven't even been watching these episodes, just been saying I've watched them. Think I just might drop Haruhi and just read the novels Neutral

Edit: And to those who said it'd be ridiculous for Kyon to do his homework, well the jokes on you cause that's how the arc ends.
Modified by Renza, 07-25-09, 7:14 AM

Ja meine lieber Freunde, Mitglieder und Leser ausserhalb des Forums bitte lest das nur durch... es ist ein Wahnsinn was alles schlechtes über die Season 2 (Eneless Eight) geschrieben wurde. Die Season 2 als Ganzes ist wie die Season 1 ein Meisterwerk an sich. Damals 2009 also vor einem Jahr sprachen sie noch so... und heute geht es nur noch bergauf mit Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009). Vor ein paar Monaten noch auf Rang #2350 und stieg empor zum Rang #2280. Heute steht die Season 2 in MyAnimeList auf Rang #2322 und in Anisearch auf Rang #980. Also Bahn frei für die Season 3 falls eine je raus kommt wenn ich es nicht schaffe der Season 2 ein besseres image und besseren Bewerungsrang in den Anime-Daten-Banken beschaffen.

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 16, 2010 6:16 pm

[Anime Information] Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) »» GREATEST ARC EVER - Endless eight

reb3llist schrieb:
Endless Eight is the best piece of writing to ever come out of Kadokawa's mouth. It is literary genius. I cannot define any other arc as competent as this complete, full and complicated arc. Kyon fumbles in disdain as Haruhi leaves the door, GENIUS! I could never have come up with such a scheme!!!!!!1shift1!!

Kadokawa you guys are really smart! Why didn't I think of that!!!!11221!

My respect for Haruhi grows ever the more!!!!111!

I have re-watched this arc over 9000 times tbh

More words of praise appreciated ^_^

Ja und da sieht man doch auch dass Endless Eight ein sehr begehrtes Objekt ist und auch positiv darüber gesprochen wird. Ja EE und überhaupt die ganze Staffel der Season 2 ist wie der weiterführende Erfolg der Season 1 eine grosse Epic-Season. Ich kann hiermit sogar beweisen dass es in MAL sogar Unterforen gibt in denen sich Leute sogar viel mehr Episoden wünschen würden.

MAL Forum (2009) »» Endless Eight will end this week (confirmed)

TadloS schrieb:
An early copy of the September issue of Kadokawa Shoten's Newtype magazine has confirmed that the current Endless Eight arc of The Melancholy of Haruhi Suzumiya television anime series will end this week. The Newtype issue will officially ship on Monday. The Endless Eight arc recounts a short time-loop plotline from Nagaru Tanigawa and Noizi Ito's original science-fiction comedy light novels. In the anime version, the same story was used for several episodes in the row, with minor changes from week to week. The anime has been in this story arc since June 19.

Und hier bitte 2 Auszüge aus dem MyAnimeList Forum als Beweis:

waterfall schrieb:
Total fail. I wanted more endless 8 Sad

snowgreen schrieb:
also read that the first DVD, which will be of the one episode "Bamboo Leaf Rhapsody", is coming out on 28th this month, and on the second DVD there will be one episode of endless eight....(I guess there will be 8 DVDs containing endless Eight? ^_^)

Und hier ein Artikel aus der わかりませんロール ┐(‘~`Wink┌ wakarimasen lol (☞゚∀゚)☞ Webseite. Endless Eight: Not ending anytime soon?

Trap Saved IdolM@ster schrieb:
In a recent inteview for Voice Newtype, Hirano Aya mentioned that she just finished recording the Endless Eight arc. Considering that it can take about a month for a recorded anime to finally air, does that mean we are stuck in that loop for another 4 weeks?
OH SNAP!
July 14th, 2009

Es ist ein grosser Moment für alle Haruhi Fans wie auch Haruhiisten. ^-^

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 16, 2010 9:43 pm

Anime Relations: Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009)
Review

181 of 419 people found this review helpful

game8910 schrieb:
Because I've seen so many people asking for a review, I shall give it to them

This new season of Haruhi is so fucking awesome you will never want to see other animes ever again. In fact, I just quit my job, left school, killed my parents, and sold all my belongings and became a traveling monk to find the inner peace through Haruhism.

This anime is better than sex, drugs, and alcohol combined. Greatest masterpiece ever animated. And obviously everything I say is absolute fact and everyone else's opinions are completely wrong because if you hate Haruhi, you hate life, and puppies.

You better find my review helpful or else.

Qul: game8910's Blog

Dieses Review dass wirklich für die Season 2 unter den Reviews prangte war zwar meiner Meinung nach etwas übertrieben formuliert.. aber ansonsten nicht schlecht. Weil die S2 is ja wirklich gut.

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Sa Jul 17, 2010 1:48 pm

TL;TR

Ok jetzt weiss ich was tl;tr bedeutet...

AcronymDefinition
TL;DRToo Long; Didn't Read

Quelle: The Free Dictionary

Blog: http://combososbrigadenodan.blogspot.com/2010/07/was-zur-holle-ist-tltr.html
http://combososbrigadenodan.blogspot.com/2010/07/acronym-definition-tldr-too-long-didnt.html

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   So Jul 18, 2010 8:49 am

"LOLIKITEAN •
WE'RE FINALLY NOTDOTQ ANYMORE
for now, let's reminisce about a nostalgic future while standing in the hall
":

Lolikitean schrieb 2009 den Artikel
Endless Eight is the Longest Epic of Virginity EVAR and Endless Fun if You Know How

Endless Eight sind die acht Episoden aus Liebe. Kyoto Animation und Kadokawa hatten die Season 2 mit ganz viel Liebe gemacht um die Haruhi Fans zu erfreuen.

Nur leider gibt es immer irgendwo Leute die über irgend etwas jammern weil es ihnen nicht gefällt. Irgendwie wird es für mich wohl immer ein grosses Rätsel bleiben was so manche Leute an Endless Eight auszusetzen haben, ich meine überhaupt die gesammte Season 2 ist perfekt produziert. Da liess KyoAni keinen Wunsch offen. Schlimm und unverständnisvoll ist für mich die Tatsache dass sich ein Mitarbeiter von KyoAni oder Kadokawa sich bei den Fans entschuldigten. Finde ich ja schon sehr Charakter-schwach von denen.

Nunja und als dankeschön produzierte die Produktionsgesellschaft Kyoto Animation (in zusammenarbeit durch Kodakowa Shoten.. ich weiss leider nicht genau ob die da auch mit gewirkt hatten) den Haruhi Suzumiya Film für die Haruhiisten wie auch Fans xD
Naja ok ich weiss es nicht mit sicherheit ob der Haruhi Film Suzumiya Haruhi no Shoushitsu alias Vanishment of Haruhi Suzumiya nun die Haruhi-isten beglücken soll oder ob es eher eine Strafe für die Haruhi Fans sein soll. Ne sorry... war eben nur ein bisschen schwarzer Humor was ich eben sagte XD Natürlich liebe ich auch den Haruhi Film auch wenn ich ihn nicht für so ganz spannend und lustig halte wie die Season Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) also die erste und die 2 Season meinte ich.

Und jaaaa ich weiss... alleine dass ich sage dass ich Endless Eight liebe dafür hassen mich wohl so manche x3 Als ob ich keine eigene Meinung haben dürfte. Schliesslich gab ich in MyAnimeList der Season 2 wie auch dem Haruhi Movie 10 von 10 Punkten in der Bewertung. Bitte wer es nicht glaubt kann es gerne nachprüfen ich lüge nicht. Weil ich lasse mir nicht vorschreiben was ich denken oder sagen soll. Schliesslich leben wir in einer Demokratie und nicht in einer Diktatur!

- !!!!!! -

Zuletzt von Haruhi Suzimiya am So Jul 25, 2010 4:36 am bearbeitet; insgesamt 1-mal bearbeitet
Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   So Jul 18, 2010 2:07 pm

Test Test Test

...bitte weiss jemand was das für ein Html-Code ist?

Code:
<em>Test Test Test</em>
...in meinem Blog zum Beispiel verwandelt sich dieser Html-Befehl in
Code:
<i>Test Test Test</i>

Zum Beispiel hier in diesen geschrieben Sätzen fand ich diesen Code... ich kopierte ihn in meinem Blog und sah mir davon den Html-Code an weil seltsamer Weise in MyAnimeList im Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) Forum mir immer einen neuen post anzeigt.. und dabei ist es nur irgend ein alter post aus 2009... und nicht von 2010

12-30-09, 1:44 PM
Lilah schrieb:
Lol! I don't mind the looping, just so long as they are not exactly the same ^_^

Does anyone else think it would be awesome to be trapped in a time loop!? Very Happy Perhaps not for as long as they have been, but imagine all the things you could try! (This would only work in Nagatos position, if you kept your memory). You could spend all your money on a spectacular holiday, and not worry about debt, you could kill yourself just to see what happens and then come back to life when the loop started again, you could memorize your school textbooks for all the years to come, it would be amazing! Smile

♥️
Quelle: The Melancholy of Haruhi Suzumiya 2 Episode 4

<<...bitte weiss da jemand von euch was der Fehler davon sein könnte?

Self Html Link:

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Di Jul 20, 2010 5:42 pm

The Endless Eight of Shoushitsu no Suzumiya Haruhi xD

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Di Jul 20, 2010 6:05 pm

XD

National End of Endless Eight Day Facebook am
07. August um 00:00 - 08. August um 00:00

THIS IS THE HOLY DAY WHEN KYON FINALLY FIGURED OUT HE NEEDED TO DO HIS HOMEWORK!!! NOW LET'S PARTY LIKE THERE'S NO TOMORROW!!!
Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Haruhi Season 8 Episode 88: We’re Still Endlessly Eight-ing   Do Jul 22, 2010 6:37 am

...I like to call it, "The Melancholy of The Fans of Haruhi Suzumiya".

go again! we go again!

Endless Aids (Suzumiya Haruhi no Yūutsu)
Endless Fights MAL R
Eightless Eight 3 August 2009
EE Baka-Raptor
Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: National End of Endless Eight Day • 07. - 08. August 2010 von 00:00 Uhr bis 00:00 Uhr   Do Jul 22, 2010 12:02 pm

National End of Endless Eight Day •
07. August von 00:00 - 08. August um 00:00 • WORLDWIDE

Quelle: Facebook ' THIS IS THE HOLY DAY WHEN KYON FINALLY FIGURED OUT HE NEEDED TO DO HIS HOMEWORK!!! NOW LET'S PARTY LIKE THERE'S NO TOMORROW!!!

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Do Jul 22, 2010 2:16 pm

This is so beautiful Smile ..Endless Eight became now the honor it deserved. Endless Eight the great Arc will now celebrated. Such festive celebration should traditional every years held up. Is almost like Christmas and Easter all in one.
...on this day i like look Endless Eight and would be proud.. its a great moment for us all. im so happy and stirred for this nice info. Please enjoy it. I will in my heard by each everyone to be. Yeah its so cool.

Das ist so wundervoll :3 Endless Eight bekommt nun endlich die Anerkennung und Huldigung die es verdient. EE der grosse Arc wird nun zelebriert, und ich finde solch ein schönes Festival könnte von nun ab jedes Jahr abgehalten werden. Ist ja fast wie Weihnachten und Ostern in einem.
...an diesem tag werde ich Endless Eight anschauen und werde stolz auf mich sein. Es ist ein grosser Moment für uns alle. Ich bin so glücklich und zugleich gerührt für diesen schöne Info die ich für euch alle raus bringen durfte. Bitte geniesst diese Stunden dieses Großereignisses, ich werde es auch tun. Im Herzen werde ich bei euch sein und feiern, ja es ist so cool.

Hochachtungsvoll.. eure Haruhi Suzimiya

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Do Jul 22, 2010 10:13 pm

Na was hab ich denn da interessantes im Internet gefunden? Ein Imageboard in dem sie über Endless Eight sprachen. Und dann weiter unten posteten sie nur noch 8er ^-^ ...geil
...ich hab davon unter anderem auch ein Foto gemacht zum anschauen wer mag.

888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888 Sat Jul 4 18:48:47 2009
22815264

888888888888888888888888888888888888888888 schrieb:
888888888888888888888888888888888888888888888888888
8888888888888888888888888888888888888888888888888
888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888
8888888888
8888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888
88888888

Sieht irgendwie interessant aus. Ja EE brachte interessante Dingens zu Tage. We've entered an endless recursion of time.
Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 23, 2010 12:56 am

We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time.?

“We’ve entered an endless recursion of time” is a line from what series? :
“We’ve entered an endless recursion of time” is a line from what series? We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time. We've entered an endless recursion of time.

The Melancholy of Haruhi Suzumiya :
The Melancholy of Haruhi Suzumiya http://www.youtube.com/watch?v=TFvf_GhBP6U

This question has been repeated 15,549 times. However, it has not always happened the same way. For example, on the 2,875th and 9,003rd occasions, no answer was received. In 533 of the repetitions ... Yahoo Answers Best Answer - Chosen by Asker

The phrase NICE BOAT! came from a famous episode of what series? :
The phrase NICE BOAT! came from a famous episode of what series?

School Days :
School Days On the day before the airing of the final episode of the hentai anime School Days in Japan, a 16 year old girl killed her father with an axe in Kyoto. Due to an extremely similar scene present in the episode and to avoid relation to the axe murder, TV Kanagawa replaced it with a half hour of unrelated scenery with “Air on a G String” playing in the background. Among the shock and rage expressed among fans, a 4chan user commented “Nice Boat”, referring to the Norwegian ferry shown in the replacement footage. Immediately the phrase became a meme, however is far more popular in Japan than in English speaking countries. Click here to see the original scene (WARNING: NOT FOR THE FAINT OF HEART!!!)

......

Source: authorStream Memetic Mutation

"tumblr Ringo mogire beam!":

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 23, 2010 2:17 am

Endless Eight Fanclub - IT ACTUALLY ENDS

CONFIRMED: Suzumiya Haruhi no Yuutsu's Endless Eight arc has died. The cancer was none other than the fans. The Kadokawa doctors tried removing the cancer by telling them that, as quoted,'THE FANRAGE VERY FUNNEH LOL'. While most weren't convinced, some were.

Medical doctors today say the miracle that Kadokawa created has made history in medicine.

This shocking inception has rocked the world to its core.

The trolls Kadokawa finally ended their streak of success.

So long Endless Eight ;_;

ENDLESS EIGHT (a.k.a
"8":

) is the most wonderful, incredible, ingenious and well-thought of plot in the whole universe. It is THE BEST arc in the entire Haruhi story. The novel-readers all yearn for this lovely arc for its incredible story-telling and twisting plots. It is, after much debate from high-level Haruhi-ists, THE BEST THE BEST THE BEST arc in the world.

"
Wareware wa onaji jikan wo, eien to loop shiteru no desu yo":

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 23, 2010 2:38 am

Kyon kun Denwa~

キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話キョンくん電話

Zuletzt von Haruhi Suzimiya am Fr Jul 23, 2010 9:23 pm bearbeitet; insgesamt 1-mal bearbeitet
Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 23, 2010 5:32 pm

Kostenlose ShoutboxPP Shoutbox • It is not the Suzimiya no Shoutbixu Movie (The Description of Haruhi Suzimiya) (Washtaging of Haruhi Suzimiya)
Code:
<quote="Washtaging der Haruhi Suziyima = ∞... "></quote>
Show content | Combo Blue NEO-SOS Brigade Endless Eight Cafe since 2009 /hide Content

...

Washtaging der Haruhi Suziyima schrieb:
< das ~ die >
(Heute, 17:28)

Valon Usul schrieb:
Du musst die Verlangen überwinden, damit du absolute Zufriedenheit erreichst.
(Heute, 16:41)

Washtaging of Haruhi Suzimiya schrieb:
?... ?????? ??????? ?? ?? ??? ?????... ????? ??? ??? ???? ??? ?? ?????????? ???
[/quote]
(?????, !!:!!)

Spoiler:

Valon Usul schrieb:
Wieso 8 Jahre? Was bedeutet das? 8 Jahre ...
(Heute, 15:58)

∞... 888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888 schrieb:

Du musst das Verlangen überwinden, damit du absolute Zufriedenheit erreichst.
(!!!!!, ??:??)

Spoiler:

(Heute, 15:58)

∞... 888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888 schrieb:
888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888
(Heute, 15:46)

Tal abwärts... ich fahre damit zur Hölle. Aber es tut nicht so sehr weh... und dann wenns mich erfüllte und befriedigt dann komme ich wieder rauf auf die Fläche zu den Anderen.. Mein sein wird zwar etwas beschmutzt... aber es befriedigte mich. Ich weiss es ist verrückt....
(Heute, 15:28)

ich brauche es...
(Heute, 15:25)

ja ich weiss.... es gibt mir einerseits so viel und dennoch zerreisst es mich fast dabei. Ich will doch nur ein bisschen und schadet dabei niemanden wirklich.. 8 ...8 Jahre will ich es noch machen auch wenn mein Stolz darunter mitleidet.. ich weiss es gibt dafür keine errettung mehr... aber ich muss und will es tun. Sysiphus-work for fun. Ich weiss es ist verrückt... aber ich liebe es und es liebt mich...
(Heute, 15:23)

Valon Usul schrieb:
Du musst dein Verlangen überwinden, damit du absolute Zufriedenheit erreichst.
(Heute, 15:06)

∞ nicht?.. schade. Aber ich will es so haben.
(Heute, 13:34)

Valon Usul schrieb:
Zusammenhänge, die gibt es nicht
(Heute, 08:11)

Valon Usul schrieb:
°°°°°°°°
(Heute, 07:19)

Washtaging der Haruhi Suziyim schrieb:
das ist schön
(Gestern, 21:20)

Valon Usul schrieb:
ich bin da für dich
(Gestern, 21:18)

^.^
(Gestern, 16:49)

Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Fr Jul 23, 2010 5:54 pm

Wie ihr wohl mitbekommen habt, das ist hier live! Kopiepaste von der PP's Chatbox aus meinem Forum zwischen mir uns Usul meinem Schatz. Tja um was es hier geht willst du wissen.. ^.- nunja gibt 8 dann weisst du es. Ausserdem wie heisst denn der Threat hier verdammt und zugenäht?! XD

Ich bin ja schon mal gespannt wie dieses Gespräch nun weiter verlaufen wird und was Usul zum besten geben wird.

^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^
*gesichter-zaun gemacht hat*
Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Sa Jul 24, 2010 5:12 am

Facebook:
Endless Eight Fanclub

Unofficial Campaign: Promote Endless Eight by spamming statuses, notes, etc

Stefan Santoso schrieb:
Unofficial campaign:

In any social networking website, or in anything at all, I encourage you to spam the following words:

Wareware wa onaji jikan wo, eien to loop shiteru no desu yo

Kyon-kun denwa

or anything very noticeable and repeat as many times as you like to voice your love for this arc to as many animu friends you have. I positively believe this will go for the greater good for the lovely Endless Eight!

Whatever it is you do, mention something about Endless Eight if you want to and say about its greatness or anything. In any case, it is open to discussion.

If you want to suggest a line that every post should have, if most of us or some people deem it funny, let us use it together.

Spread the 8888888888 love!

Stefan Santoso schrieb:
GREAT JOB KADOKAWA KEEP UP YOUR PROFOUND WAYS OF TROLLING US OVER OUR HEADS!

It goes on the 8 episodes in truth xD

Adlin Ichsan schrieb:
kyon !
do your homework !

Adlin Ichsan schrieb:
15,498 times

Sarah Kraimeche schrieb:
Endless eight is endless D:
8888888888888888888888888888888888888888888888888 88888888888888888888888888888 8888888888888
8888888888888888888 8 888888888888 88888888888888888888888888888888888888888888888888888 888888
8888888888 8888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888888 888888... 8888888888888888888888888888 88888888888888888888888888888888888 8 888888888888 888888888888888888888888888888888888
888888888888888888888888888888888888888888 88888888888 88888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
88888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888
888888888888888888888888888888888888888888888 88888888 88888888888888888888888888888888888888888888888888888
888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888
8888888 888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
88888888888888888888888888888888

Bradley Spiela Fink Kuklis schrieb:
kyon-kun denwa

Stefan Santoso schrieb:
Endless Eight thread, 30+ pages of fanrage and troll
MyAnimeList

Stefan Santoso schrieb:
POST YOUR ENDLESS EIGHT THREADS HERE!

http://myanimelist.net/forum/?topicid=97367&pages=29&show=560#msg3923213

Sabrina Unrein schrieb:
♥️ endless eight Very Happy
888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888 88888888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888 88888888888888888888888spamspamspam888888888888888888 8888888888888888888888888

Stefan Santoso schrieb:
SPAM MOAR 8

888888888 888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888 8 888888888888...8888888888888

ED must be having a field day right now.

Stefan Santoso schrieb:
88888888888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888 888888888888888888888888888888888888888888888888888888888

Admin: Haruhi Suzimiya - Harunyan- Eris: (ich/me).. mein Kommentar dazu:

Grün ist ja bekanntlich die Farbe der Hoffnung... und daher nehme ich jetzt mal die farbe grün zum schreiben damit netter aussieht das ganze hier.
Fanseiten von Endless Eight finde ich toll, und dieser Stefan Santoso hatte in FB eine nette Idee formuliert die 8 der Liebe zu posten (spammen). Ich finde es eine tolle Idee. Und wenn man das färbig postet sieht sicher auch toll aus.

88888888888888888888888888888 8888888 8888888888888888888888888888888 8888888888888888888888888888888888888888888888 888888888888888 88 888888888888888888888 88888888888888888888888888888888888 88888888888888888888888 8888 8888888888888888888888

Natürlich könnte man nun anhand mit diesen verschieden farbigen 8ern auch tolle Pic's herstellen so ähnlich wie der Ascii-Code. Nur eben mit vielen verschieden farbige 8ern. Könnte ich glatt irgendwann mal ausprobieren. Sieht sicher genial aus.
Hah so etwas gibts es im Internet noch gar nicht... ich könnte solche Bilder herstellen und mir einen Begriff dazu erfinden... MUAH! Ich bin genial. x3
Nach oben Nach unten
Haruhi Suzimiya
Admin

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   Sa Jul 24, 2010 10:00 am

MyAnimeList Suzumiya Haruhi no Yūutsu Club Comments:

Fabrice | 6 hours ago schrieb:
Yes i think its about time we move on with the topic and stop with endless eight ^^

late fall/winter? D: well one thing is sure is that it will probably be released after the Blu-ray editon.

Haruhi_Suzimiya | 5 hours ago schrieb:
oh yes... Endless Eight is a great arc and should not be ignored.

sbyrstall | 5 hours ago schrieb:
Come on!!....EE was the best part of season 2. Wink

SoneAnna | 4 hours ago schrieb:
oh yes... Endless Eight is a great arc and should not be ignored.

but nearly every Haruhi-themed discussion you start, it involves Endless Eight in some way.
Give it a rest. Doumo.

tinman21 | 4 hours ago schrieb:
Endless Eight discussions are just..
Spoiler:

thewatchman | 4 hours ago schrieb:
that's right, we wont be able to stop the discussion...

Lucid_Yume | 3 hours ago schrieb:
ENDLESS>>>>>
Spoiler:

Couldn't resist Very Happy
No, you don't need to read it.. it's a sample of what that Arc has done...
But this made it all~ worth it:D
Youtube-Video Kyon-kun Denwa:

Yumeka | 1 hour ago schrieb:
I know somewhere back in the comments I plugged my blog post that explained the logic behind Endless Eight, but since it's still being discussed here, I figured I'd copy and paste an excerpt:
Spoiler:

I hope this helps explain why they made "E8" the way they did. I'm not saying everyone should like it, I just want people to understand where it came from.

Haruhi_Suzimiya | 45 seconds ago schrieb:
hm yes thanx ive read all our spoilers from first to the last word... also ok umm... Oo
Spoiler:

And to be honest, the Disappearance of Haruhi Suzumiya Movie will never be able to offer so much discussion material as the Season2/Endless Eight. x3 The Season 2 as well as the Season 1 can give a lot many of material, to discuss... posting and whatever.

Haruhi_Suzimiya | 25 seconds ago schrieb:
Something else .. 8 Episodes of Endless Eight is not so many episodes when i think the many loops in it. Ans 2. we can see the wonderful clothes of Haruhi... Mikuru ...Yuki what they dressed up. swimming.. Summer activities even, the one everyone likes. Or is something no one makes of you .. to dress like stylish and go swimming .. and so on ..? Comfortably sitting in a coffee house ... etc.

Fortsetzung folgt...

Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte

BeitragThema: Re: SH: Season 2 E8   

Nach oben Nach unten

SH: Season 2 E8
Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach oben 
Seite 3 von 8Gehe zu Seite : Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter